+38(044) 390 20 09
+38(067) 180 66 16

з 09:00 до 18:00

+38(044) 390 20 09
+38(067) 180 66 16

+38(044) 390 20 09
+38(067) 180 66 16

До 32% зростання
конверсії відділу
продажу за 1,5 місяці
 

за рахунок автоматизації та
оцифрування продажів

Частково або ж "під ключ" реалізуємо:
- впровадження amoCRM;
- допрацювання amoCRM під запит;
- аудит роботи відділу продажу;
- прокачування навичок продажу у менеджерів

Підсилити відділ продажів
DoitWell сертифицированный партнер amoCRM

Компанія DoItWell - сертифікований партнер amoCRM

  • Оптимізуємо та спрощуємо бізнес-процеси;
  • Налаштовуємо телефонію та інші інтергації;
  • Налаштовуємо наскрізну аналітику;
  • Налаштовуємо та автоматизуємо e-mail маркетинг;
  • Навчаємо менеджерів з продажу роботі в CRM та якісній роботі в цілому;
  • Володіємо широкою базою програмістів;
  • Фокусуємося на результаті, робимо "під ключ";
  • Оцифровуємо та контролюємо якість роботи відділу продажу;
  • Надаємо повний супровід до фінального результату.

З нашого досвіду - впровадження amoCRM збільшує продаж на 15-40%

CRM - невід'ємний елемент клієнт-сервісу, що допомагає збільшити лояльність до вашого бренду та компанії.

CRM - прибирає "забудькуватість менеджера", отже замовлення кожного клієнта опрацюють. Ви також зможете відслідковувати, на якому етапі обірвався продаж.

CRM - основа наскрізної аналітики. Вимірюйте ефективність маркетингу в грошах. Оцінюйте зміни шляхом впливу на прибуток компанії.

Чому саме amoCRM?

amoCRM - максимально зручна та проста у використанні CRM-система для обліку та
ведення клієнтів та угод, а також адаптована під різні сфери ринку

для співробітників

  • зручність роботи з вхідними зверненнями - всі замовлення і питання знаходяться в єдиній базі;
  • всі задачі щодо клієнтів - в amoCRM і система сама про них нагадає;
  • максимально зрозумілий інтерфейс - швидке звикання гарантовано.
  • зручність роботи з вхідними зверненнями - всі замовлення і питання знаходяться в єдиній базі;
  • всі задачі щодо клієнтів - в amoCRM і система сама про них нагадає;
  • максимально зрозумілий інтерфейс - швидке звикання гарантовано.
для керівників
  • легкість контролю ситуації в компанії - віддалено, в два кліка доступні звіти про поточний стан продажу;
  • можливість моніторити не тільки зайнятість менеджерів, але й їхні успіхи / програші;
  • можливість підвищити кількість продажу.
  • легкість контролю ситуації в компанії - віддалено, в два кліка доступні звіти про поточний стан продажу;
  • можливість моніторити не тільки зайнятість менеджерів, але й їхні успіхи / програші;
  • можливість підвищити кількість продажу.
отримати консультацію по amoCRM

Як за допомогою CRM збільшити продаж:

Впровадити CRM-систему під свої бізнес-процеси.

Навчити роботі з CRM-системою свій штат. Важливо (!) щоб у всіх були єдині правила ведення системи.

Зв'язати CRM-систему з ip-телефонією й відстежити якість спілкування і обслуговування клієнтів.

Мінімізувати кількість забутих, неприйнятих дзвінків, загублених заявок, інформацію про замовлення клієнта відділом продажів.

Автоматизувати функції відділу продажів. Що вивільнить час менеджера для спілкування з клієнтами й зробить його системним.

при впровадженні amoCRM

Аудит тижня роботи вашого відділу продажів у подарунок!

aналіз + персональні рекомендації,
як по менеджерам, так і по відділу в цілому.

впровадити amoCRM й отримати подарунок

Віджети, з якими ми працюємо:
не знайшли потрібного? розробимо й допрацюємо індивідуально

Віджети, з якими ми працюємо:
не знайшли потрібного? розробимо й допрацюємо індивідуально для вас

 
интеграция с GoogleДиск

Віджет дозволяє прикріпити файли до угод, контактів й компаній покупців. Як сховище використовується Google Диск

 
 
обов'язковий результат задачі

Для задачі зникає кнопка "Виконати", доки працівник не введе результат. Новіть для закритої задачі неможливо стерти вже введенний результат - тільки дописати новий текст.



 
 

перенос рядків в назвах полів

Назви значень не скорочуються, а переносяться на новий рядок.

відображення значень мультісписку

В угоді відображаються всі вибрані значення мультісписку, не потрібно заходити в список, щоб подивитись обрані значення.

 
перегляд сусідніх угод

В угоді відображаються всі відкритиі угоди по клієнту в усіх воронках

 
 

кнопка переходу в угоду при обов'язкових полях

Якщо налаштоване "обов'язкове заповнення полів" в карточці клієнта або в карточці угоди - неможна перенести угоду на наступний етап не заповнивши ці поля. Віджет пропонує при перенесенні відкрити угоду, щоб заповнити поля.

створення інфраструктури для всіх подрозділів
в рамках одного аккаунту

Для кожного співробітника відображаються тільки ті елементи, які обере адміністратор. Також можливе налаштування груп полів під різні воронки. Якщо менеджер потрапляє в закритий розділ за посиланням, модуль автоматично перенаправить його в один із доступних.

 
 

налаштування відділів

Користувач має в доступі тільки вибрані адміністратором воронки, разділи, поля. Всі інші - приховані.

 

 

рrofitbase для CRM забудовників

Ви маєте змогу додати каталог з актуальною інформацією по об'єктам нерухомості, налаштувати права бронювання для менеджерів й запросити свої агентства до спільної роботи. Менеджер швидко знаходить відповідний варіант за допомогою фільтрів й кольорової розмітки. В один клік бачить детальну інформацію про квартиру: площу, вартість, планування, розположення на поверсі. Легко додає квартиру прямо в угоду. Коли клієнт рухається на наступний етап воронки в CRM, квартира автоматично змінює свій статус відповідно до індивидуальних налаштувань забудовника.

 
повідомлення на почту про виконання поставленої задачі

Можливо налаштувати відправку повідомлення керівнику на ел. адресу з амоCRM, про те, що менеджер виконав задачу, яку поставив керівник.

 
 

налаштування відділів

Користувачу має в доступі тільки вибрані адміністратором воронки, разділи, поля.

 

регламенти зміни статусу безпосередньо у воронці продажу

П
ри натисканні на назву статусу воронки з'являється вікно з докладним описом статусу й умовами їх виконання. На кожному статусі описується докладний список вимог і дій, обов'язкових для переведення угоди. Можливо впровадити свою книгу продажів прямо в amoCRM - менеджерам більше не потрібно шукати регламенти в інших джерелах.

 

відображення значення мультисписку

В угоді відлбражаються всі вибрані значення мультісписку, не потрібно заходити в список, щоб подивитись обрані значення.

 
повідомлення на почту про виконання поставленої задачі

Можна налаштувати відправку повідомлення керівнику на ел. адресу з амоCRM, про те, що менеджер виконав задачу, яку поставив керівник.

 
 
запобігання створення контактів, компаній, угод, що повторюються

Якщо
менеджер намагається ввести контактні дані клієнта, що вже є в системі, він отримає попередження про дублювання, а також не зможе зберегти цей контакт.

Фото-демонстрація amoCRM

Додаткові можливості для бизнесу, які дає amoCRM
amoCRM автоматизує частину задач відділу продажів, а також полегшує життя маркетинг відділу!

сканер візиток

Мобільний додаток, оснащенний сканером, дозволяє вашій команді миттєво вносити дані про клієнта безпосередньо на зустрічі.





 

налагодженний взаємозв'язок
всередині команди

 Можливість ставити задачі співробітнику й контролювати виконання. Планувальник дня, зв'язок з календарем, вбудованний мессенджер. Все, щоб збільшити швидкість взаємодії команди в одному інтерфейсі.

віддалений контроль відділу продажів

Навіть перебуваючи в іншій країні  керівник  в два кліки зможе переглянути статистику продажу за будь-який період и по будь-якому менеджеру. А також побачити особисту воронку эфективносты кожного менеджера.

digital воронка - це маркетинг и сервіс
на висоті!

Автоматизований ненав'язливий контакт з клієнтом за допомогою реклами, повідомлень в соц.мережах або ж e-mail расилках за тисячами можливих сценаріїв.
дзвінок клінту
в один клік

Інтеграція з телефонією й calltracking. Менеджер може зателефонувати клієнту й приймати дзвінки безпосередньо в карті клієнта. Вся історія спілкування з клієнтом буде надійно збережена в CRM.
 

захист бази від копіювання та видалення

Налаштування прав користувачів дозволяє максимально захистити базу. Можливість простежити внесення змін в базу клієнтів кожним співробітником.
 

Встановити amoCRM
Вирішили впроваджувати з DOitWELL? 

Вам бонус:
+ 1 місяць оплати ліцензій у подарунок
+ 1 місяць супроводу менеджером якості у подарунок!

Скористатися бонусом

Оберіть якісне рішення для вашого бізнесу

кожен пакет ми зможемо адаптувати під ваші унікальні потреби

ПАКЕТ ІНТЕГРАЦІЙ
 

 що входить?
придбання ліцензій СRM-системи

допомога з описанням бізнес-процесів компанії

оптимізація бізнес-процесів відділу продаж

налаштування CRM-системи під бізнес-процеси

завантаження в CRM-систему бази клієнтів
реєстрація та інтеграція з  готовими віджитами (email, телефонія, callback, email - розсилка, онлайн чат)
навчання менеджерів роботі з CRM-системою
інструкція-алгоритм роботи з CRM – системою для швидкої адаптації майбутніх менеджерів
менеджер якості. техничий супровід та перевірка якості
розробка шаблонів email та/або смс – листів (до 3 шт.)
розробка/підключення індвідуальних віджетів
інтеграція телефонії та calltracking. Спілкування зі стороною провайдерів
налаштування наскрізної аналітики
налаштування автоматичних email листів, sales - боти, чат-боти, telegram, viber
аудит роботи менеджерів з продажу з рекомендаціями
ваші витрати часу на впровадження CRM
термін інтеграції CRM
вартість

JUST START
 

JUST START

Детальна інструкція самостійного налаштування CRM, з фото та відео контентом
 
 
 
 

Детальна інструкція

 

Детальна інструкція

 

Рекомендації щодо
системи

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

7 днів

 

3000 грн.

Придбати

SMART
 

Впровадження під ключ

 
 
 
 
 
 
 

Рекомендації
щодо системи

 

1 заняття

 
 

Не входить в пакет. Лише за додаткову оплату

 
 

За запитом
 

 
 
 


На запит

 
 

2 дні

7 днів

 

від 15 000 грн.

Розрахувати
OPTIMAL
 
OPTIMAL

Впровадження під ключ

 
 
 
 
 
 
 
 

2 заняття

 
 

1 місяць

 
 

За запитом
 

 
 

На запит

 
 
 

2 дні
 

15-30 днів

 

від 24 000 грн.

Розрахувати
FUNCTIONAL
 
Впровадження під ключ

 
 
 
 
 
 
 
 

3 заняття

 
 

1 місяць

 
 

За запитом
 

 
 

На запит

 
 
 

5 днів
 

30 днів

 

від 35 000 грн.

Розрахувати

Додаткові витрати

1. Оплата ліцензій amoCRM:
   - для пакету JUST START - від 299 грн./міс. за одного користувача*;
   - для пакетів SMART, OPTIMAL, FUNCTIONAL - 599 грн./міс. за одного користувача*.


   *Ліцензія в amoCRM сплачується мінімум на 6 місяців. Сплачуючи через нас, ви отримуєте 1 місяць в подарунок.     Ознайомитися з ліцензіями amoCRM - https://www.amocrm.ru/buy/

2. Підключення IP-телефониї:
   -
вартість залежить від кількості співробітників та телефонних номерів + абонплата оператору мобільного зв'язку.

3. Підключення Calltracking:
   -
вартість залежить від кількості джерел реклами та трафіку на сайт..

4. Підключення email- и sms- розсилок:
   -
вартість залежить від кількості передплатників, листів та повідомлень, що відправляються.

5. Підключення додаткових віджетів і скрізної аналітики.

Кейси та відгуки наших клієнтів
що про нас говорять наші клієнти

Кейси та відгуки наших клієнтів
що про нас говорять наші клієнти

Спільний кейс з нашими партнерами, школою продажу Марценко:

Ринок послуг таксі. Оптимізували бізнес-процеси в рамках відділу продажу. Налаштували взаємозв'язок контакт-центру та клієнтів. Розробили мотивацію для персоналу. Навчили відділ продажу працювати системно і послідовно з кожним клієнтом в оновленій системі. Провели серію навчальних тренінгів.

Зворотній зв'язок і подяка клієнта:

  Огонь)))) Ребята внедрили нам ЦРМ, прописали мотивацию, автоматизировали процессы, систематизировали контроль и т.д. Все на высшем уровне. Продажи сходу увеличились на 40%, а прибыль на 55%)) Рекомендую)))

Богдан Бубра

Власник компанії U-Drive

Зворотній зв'язок і подяка клієнта:

Заказывал в этой компании внедрение CRM. Перед стартом были страхи и предубеждения. После знакомства с Lena Krasnichenko появился реальный план действий, который мы и воплотили в жизнь! Считаю интеграцию CRM лучшей инвестицией за 2018 год. Однозначно буду рекомендовать DO it WELL друзьям! Спасибо за отличную работу!

 Дмитро Бистров

Власник компанії Adore

кейс:

 Ринок висококонкурентний. Оптимізували бізнес-процеси в рамках відділу продажу. Налаштували взаємозв'язок контакт-центру та відділів продажу в рамках трьох ЖК, а також взаємозв'язок з телефонією та call-tracking. Навчили три відділу продажу, а також надали супровід в перевірці якості та адаптації менеджерів до нової системи. Компанія працює системно і послідовно з кожним клієнтом.

зворотній зв'язок і подяка клієнта:

  Администрация компании Novbud благодарит коллектив компании DOitWELL за качественное проведение работ по внедрению CRM-системы в отдел продаж и контакт-центр нашей компании.

  В процессе реализации задачи ребята из компании DOitWELL показали себя как высокопрофессиональные специалисты, которые следят за качеством выполненной работы. Квалифицированные сотрудники компании используют комплексные решения и индивидуальный подход, исходя из потребностей и целей, возможностей клиента.
Отдельно хотим отметить оперативность решения задач и постоянную поддержку, как по вопрос CRM-системы так и по вопросам интеграции телефонии и системы call-tracking.

Кокот А.А.

Заступник директора з продажу "Novbud"

зворотній зв'язок і подяка клієнта:

Хочу выразить благодарность компании DOitWELL и непосредственно Юлии Кишиньке, за проработку отдела качества для компании "Zbird Jewellery".
Подключив отдел качаства, мы смогли выявить и оперативно решить вопросы, которые волнуют наших клиентов, в таких плоскостях, на которые мы не обращали внимания. Это были маленькие мелочи, но как оказалось покупатель им уделяет намного больше внимания, чем мы ранее оценивали. Служба качества дала понять, насколько профессиональны наши сотрудники и где им стоит поднять навыки и компетентность, как более точно доносить информацию клиенту. 
Служба качества помогла нам увеличить количество продаж, качество продукта и оперативно реагировать, на потребности клиента которые актуальны именно в данный момент. Считаю, каждая компания должна иметь службу качества, чтобы не терять обратную связь с клиентом.

Шевченко Сергій

Власник і керівник "Zbird Jewellery".

кейс:

  Старт проекту з нуля спільно з командою клієнта. Ми дослідили ринок та клієнта компанії, завдяки чому, протягом 6 місяців збудували й опрацювали систему залучення та взаємовідносини з клієнтами компанії. MUDRA - ще один приклад клієнтоорієнтованості бізнесу з працюючим "сарафанним радіо", хорошим рівнем клієнт-сервісу, яким ви зможете насолоджуватися протягом усього циклу роботи з клієнтом. Це компанія, якості продукту якої ми довіряємо та яку можемо сміливо рекомендувати її друзям і знайомим. За умови роботи з нами ви зможете також отримати індивідуальну систему лояльності в компанії MUDRA.

Зворотній зв'язок і подяка клієнта:

  Висловлюємо подяку команді DOitWELL за професіональний підхід, командну роботу, оперативність та чіткість.
Компанія DOitWELL вивчила ринок освітніх послуг, проаналізувала найбільш прийнятні для нас варіанти розвитку та разробила стратегію руху, яка дозволила в мінімальні терміни досягти поставлені цілі:
  • Забезпечення вхідних звернень в компанію;
  • Створення в компанії маркетингової системи, яка дозволяє легко  контролювати процеси, підрядників, продажі;
  • Підготовка спеціаліста маркетингу зі штату компанії.
  Компанія DOitWELL також допомогла систематизувати роботу відділу продажів за допомогою впровадження СRМ-системи та сервісу телефонії, налаштували аналітичну систему та воронку продажів.
  Варто відмітити чітке планування зустрічей та термінів по реалізації стартегії, що дозволило швидко рухатись та одразу приймати рішення.

  Команда DOitWELL – це справжня ефективна допомога вашому бізнесу, справжні професіонали, не тільки в питаннях маркетингу та продажів, а просування бізнесу загалом. Протягом всієї роботи з нами були зацікавлені в повній реалізації наших цілей та стали справжніми друзями нашої компанії.

Татьяна Шевченко

Директор "MUDRA.ОСВІТА ЗА КОРДОНОМ"

кейс:

  Ми детально дослідили потреби кожного сегменту цільової аудиторії, а також як ці потреби закриває ринок і що не закриває. Після чого спільно, однією командою, оновили та посилили продукти компанії, які повністю виділяють компанію на ринку. У зв'язку з посиленням продуктів компанії ми спільно створили позиціонування компанії на ринку й допомогли розкрити його у всіх рекламних інструментах і каналах. Компанія ISTAT24 - це високоякісний клієнтоорієнтований продукт, який закриває потреби як власників, так і комерційних директорів, маркетологів. Компанія знаходиться на етапі ребрендингу, однак, якщо ви стаєте нашим клієнтом, ви зможете вже застосовувати нові продукти у своєму бізнесі та отримати персональну систему лояльності від нашої компанії.

зворотній зв'язок і рекомендація від клієнта:

  Наша компания являлась клиентом DOitWELL в 2017 году. Мы очень довольны работой с этой компанией, и поэтому не без гордости можем рассказать, как это было, и что мы сделали. У нас была задача глобальная – в связи с изменением позиционирования перенастроить систему маркетинга, провести рекламные кампании, понять, что дает нам отдачу, и работают ли те или иные стратегии продвижения.

  В общем, мы остались довольны сотрудничеством. Девочки профессионалы своего дела. Все четко, эффективно и в срок. И если мы скажем, что наши ожидания оправдались – это будет неправдой. А все потому, что им удалось превзойти наши ожидания. Спасибо за работу, будем рады сотрудничать снова!

Олександр Макаровьский та Катерина Пучко

Перша українська платформа наскрізної аналітики ISTAT

кейс:

  Компанія звернулася із запитом підвищити рівень утримання клієнтів та сформувати лояльність. Ми детально дослідили всіх клієнтів центру та їх взаємозв'язок усередині центру в усіх напрямках діяльності та розробили поетапний план дій для вирішення завдання, включаючи перехід на нову аудиторію й відсіч "не своїх" клієнтів. Як результат, на 5 місяць роботи за розробленим планом клієнт мав ріст відгуків в соціальній мережі з оцінки 1 до стабільної оцінки 4-5, а кількість продажу зросла на 40%.

зворотній зв'язок і подяка клієнта:

  Центр отдыха MAXIMUM - выражает благодарность коллективу компании DoItWell за креативный подход к работе, внимательность к потребностям клиента и качественную проработку всех деталей проекта.
  Работали с компанией DOitWELL в сентябре-октябре 2017 года. В течении месяца команда DOitWELL провела анализ конкурентов и анализ текущей ситуации по нашей компании, разработала пошаговый план развития и, как приятный бонус, проработала WOW-эффекты по каждой из услуг нашего центра отдыха.
  Работали совместно, как одна команда. Было интересно, продуктивно и информативно. Спасибо большое ребятам за профессионализм и классный сервис.
  Особенно хочется отметить профессионализм специалистов, работавших над разработкой маркетинг стратегии, Юлии и Елены. Очень приятно, что даже после сдачи проекта, ваша компания поддерживает партнерские отношения и всегда готово помочь консультацией и советом. Надеемся на дальнейшее сотрудничество, такое же успешное и плодотворное. Желаем специалистам успехов и благополучия, а компании — достижения новых высот в развитии бизнеса.

Руслан Богайчук

Центр відпочинку MAXIMUM

кейс:

 Ринок висококонкурентний. Після дослідження різних сегментів клієнта і того, які потреби задовольняє ринок, були розроблені нововведення для компанії та ринку на рівні продукту і клієнт-сервісу компанії. Компанія знаходиться на стадії реалізації, тому розголошувати результати впровадження змін ми зможемо лише через 6 місяців після впровадження. Однак скажемо, що й самі з задоволенням будемо постійними клієнтами оновленого продукту даної компанії.

зворотній зв'язок і подяка клієнта:

ТОВ «Епоха Інтернаціональної Освіти» розпочала співпрацю з командою консультантів DOitWELL в 2017 році.

   Під час співпраці співробітники компанії DОItWell неодноразово довели свій високий рівень професіоналізму, компетентність у питаннях організації й проведення маркетингових досліджень, високу орієнтованість на клієнта, креативність в розробці індивідуальних стратегій виходу на нові ринки та відповідальне ставлення до своєї роботи. Нам було запропоновано принципово новий підхід до звичних речей, розроблена вдала стратегія пошуку нових клієнтів. 
  Ми сміливо рекомендуємо консультантів DOitWELL в якості компетентного підрядника для розробки стратегій розвитку, маркетингових досліджень, пошуку, обробки, аналізу та роз'яснення інформації.

Олена Юзькова

Компанія "Епоха Інтернаціональної Освіти"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Що важливо врахувати при впровадженні CRM-системи, щоб отримати успішний результат з першого разу!

Що важливо врахувати при впровадженні CRM-системи, щоб отримати успішний результат з першого разу!


оптимізація бізнес
процесів

Важливо проаналізувати й оптимізувати бізнес-процес, який Ви хочете оцифрувати. При хаотичному бізнес-процесі знижується результативність від впровадження CRM-системи.

формування нової звички у менеджерів

Грамотне навчання роботи в аmoCRM мінімізує спротив нововведенням менеджерами. Важливо, щоб у менеджера сформувалася звичка працювати в системі. Інакше всі ваші зусилля будуть марними.

контроль якості ведення CRM-системи

Бажаєте отримувати 100% якісні дані для аналізу? Контролюйте якість ведення менеджерами CRM перші 2 місяці. Інакше отримані дані не будуть коректними.
 

Схема інтеграції CRM в ваш бізнес:

Схема інтеграції CRM у ваш бізнес:

заповніть заявку

і менеджер зв'яжеться з вами

Зв'язатися зі мною

оптимізація
бізнес-процесів
 Вашої компанії 

 

узгодження
технічного завдання

Буде розроблено унікальне технічне завдання з налаштування amoCRM для вашої компанії

налаштування CRM
і додаткових
інтеграцій

навчання amoCRM  менеджерів
та керівників

підтримка
в роботі з amoCRM
після налаштування

 

 

Окрім amoCRM у нас є досвід роботи з:

Окрім amoCRM у нас є досвід роботи з:

якщо ми бачимо, що amoCRM не закриває 100% функціоналу, що необхідний вашій компанії, ми завжди готові порадити та інтегрувати CRM-систему, яка найбільше влаштує вашу компанію згідно з бізнес-процесами

контакти

+38 044 390 20 09
+38 067 180 66 16

 

+38 044 390 20 09
+38 067 180 66 16


завжди раді особистому знайомству

+38 (044) 390 20 09
+38 (067) 180 66 16

{{amount}}
Товар добавлен в корзину
google-site-verification: google20604d37073e9cd0.html